REGULAMIN
REGULAMIN OBIEKTU VILLA GARDEN
Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu Villa Garden.
REGULAMIN OBIEKTU VILLA GARDEN
§1
PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu Villa Garden i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty rejestracyjnej jak również poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w obiekcie. Dokonując wymienionych czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Villa Garden Kutno Centrum.
3. Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji znajdującej się w Restauracji Jana, ul. Zduńska 11.
4. Opiekunem Gościa w obiekcie Villa Garden jest Recepcja w budynku Restauracji Jana ul. Zduńska 11, Kutno, tel. (+48) 608 323 621, (+48) 600 363 893, (+48) 570 766 700.
§2
DOBA HOTELOWA
1. Pokój w obiekcie wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa w pokojach trwa od godz. 14:00 do godz. 11:00 dnia następnego.
3. Życzenie przedłużenia pobytu, poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić najpóźniej do godz. 10:00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju. Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.
4. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w obiekcie, w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania regulaminu.
5. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu obiektu lub Gości, szkody na osobie Gości, pracowników obiektu Villa Garden lub innych osób przebywających w obiekcie.
6. Gość za dodatkową opłatą może przedłużyć dobę pobytu po stawce obowiązującej na dany dzień (25 zł/ 1 godzina).
7. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
§3
REZERWACJA I REJESTRACJA
1. Podstawą rejestracji Gościa jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości z fotografią oraz wypełnienie karty meldunkowej/rejestracyjnej.
2. Każdy z Gości rejestrujący się w pokoju (Gość główny oraz osoby towarzyszące) zobligowany jest podać swoje dane, okazać okumnt tożsamości ze zdjęciem i złożyć podpis na karcie rejestracyjnej we wskazanym miejscu.
3. Gość obiektu nie może przekazywać pokoju innym osobom niezarejestrowanym w obiekcie Villa Garden, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
4. W obiekcie Villa Garden mogą zostać zakwaterowane tylko osoby, które nie cierpią na żadne choroby zakaźne.
5. Osoby niezarejestrowane w obiekcie Villa Garden mogą przebywać gościnnie w pokoju od godz. 7:00 do godz. 22:00.
6. Obiekt pobiera depozyt (w gotówce lub na karcie debetowej/kredytowej) w wysokości 200 PLN lub więcej za pokój za dobę na ewentualne dodatkowe wydatki przy rejestracji w obiekcie.
7. Obiekt zastrzega sobie prawo dokonania weryfikacji karty kredytowej podanej do gwarancji rezerwacji przed datą planowanego przyjazdu poprzez dokonanie depozytu na kwotę zarezerwowanego noclegu.
8. W przypadku nieodwołania rezerwacji pokoju w terminie do godz. 10:00 w przeddzień przyjazdu w lub w przypadku nie dotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do obiektu Villa Garden, obiekt obciąży Gościa opłatą za pierwszą dobę hotelową z zastrzeżeniem, że nie była to rezerwacja bezzwrotna – w takim przypadku obiekt obciąży Gościa opłatą za całość zaplanowanego pobytu. Opisana powyżej możliwość bezpłatnego odwołania rezerwacji pokoju do godziny 10:00 w przeddzień przyjazdu, nie dotyczy ofert specjalnych, w szczególności publikowanych na stronie internetowej hotelu lub za pomocą różnych innych platform internetowych, prowadzonych przez podmioty trzecie, których celem jest pośredniczenie w zawieraniu umów. W takim wypadku możliwość bezpłatnego odwołania rezerwacji jest możliwa, jedynie w przypadku, gdy opublikowana oferta przewiduje taką możliwość.
9. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby lub/oraz po wejściu Gościa do pokoju, obiekt nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
§4
USŁUGI I USŁUGI DODATKOWE
1. Obiekt Świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie zastrzeżeń do Recepcji, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
3. Obiekt Villa Garden ma obowiązek zapewnić Gościom:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w obiekcie,
- sprzątanie obiektu i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
- sprawną pod względem technicznym obsługę; a w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte niezwłocznie, obiekt dołoży starań, by w miarę możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodność.
4. Dodatkowo na życzenie Gościa obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- przechowanie bagażu Gościa, który jest zarejestrowany lub posiada rezerwację w obiekcie,
- zamawianie taxi.
5. Goście mogą korzystać nieodpłatnie z kuchni i pokoju rozrwek (w piwnicy obiektu przy ul. Zduńska 3).
6. Na życzenie Gościa przebywającego w obiekcie z małymi dziećmi, do pokoju wstawiane jest nieodpłatnie łóżeczko, jeśli jest dostępne.
7. Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej Gościa za usługi, produkty obiektu lub/oraz koszt wyrządzonych szkód w obiekcie w przypadku nieuregulowania należności przez Gościa w obiekcie. Innymi słowy obiekt może podjąć decyzję o obciążeniu karty Gościa w przypadku jego nieobecności i tylko wtedy jeśli jego pobyt w obiekcie się zakończył.
§5
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1. Na terenie obiektu dzieci w wieku poniżej 12 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
2. Opiekunowie prawni ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci.
3. Osoby nieletnie, do 18 roku życia, nie mogą się rejestrować bez obecności i potwierdzonej rejestracji osoby dorosłej – opiekuna prawnego.
4. Osoby nieletnie mogą przebywać w obiekcie tylko pod opieką opiekuna prawnego – za pozostawianie Gości nieletnich bez opieki opowiada opiekun.
5. Gość obiektu Villa Garden ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób lub osób odwiedzających te ostatnie. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe. Cennik wyposażenia stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Cennik szkód i prac dodatkowych stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu. Niezależnie od cennika, obiekt zastrzega sobie prawo do indywidualnej i odrębnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody.
6. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowanie się do żądań obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
7. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien, ze względów bezpieczeństwa i ekologii, wyłączyć klimatyzację/nagrzewanie, telewizor, zgasić światło, zamknąć krany oraz sprawdzić, czy zamknął za sobą drzwi.
8. Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do obiektu w razie opóźnienia się Gościa z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
§6
ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU
1. Obiekt nie ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług z zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
2. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3. Obiekt nie odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową, artystyczną itp.
4. Obiekt nie przyjmuje do depozytu jakichkoliwek przedmiotów.
5. Obiekt nie odpowiada za rzeczy pozostawione w sejfie w pokoju hotelowym.
6. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt. Parkowanie pojazdów odbywa się na własną odpowiedzialność. Pracownicy obiektu nie świadczą usług parkowania aut.
§7
ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt w wypadku wyraźnej prośby/dyspozycji Gościa. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, obiekt przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie ulegną one kasacji.
§8
CISZA NOCNA
1. W obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.
2. Zakłócanie ciszy nocnej będzie się wiązało z reakcją personelu i upomnieniem. Jeżeli to nie poskutkuje, Gość może się spodziewać w dalszej kolejności nałożenia opłaty za zakłócanie ciszy nocnej zgodnie z Załącznikiem nr 2 niniejszego regulaminu.
§9
REKLAMACJE
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja w Restauracji Jana, ul. Zduńska 11 lub telefonicznie: +48 600 363 893, + 48 570 766 700, +48 608 323 621.
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług, w przeciwnym wypadku może nie być podstaw do jej uznania.
§10
POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Za dodatkową opłatą obiekt akceptuje małe psy lub koty w wybranych pokojach, jednakże właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do prowadzenia go na uwięzi na terenie obiektu oraz do usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę. Jeżleli stwierdzi się, że sprzątanie po pobycie zwierzęcia w pokoju wymaga dodatkowych nakładów pracy lub np. prania wykładziny, właściciel zwierząt pokryje ich koszt.
2. Palenie w pokojach oraz przestrzeni publicznej obiektu jest zabronione. Za złamanie zakazu gość zostanie obciążony kwotą w wysokości 500 zł brutto za każdą dobę, gdzie stwierdzono, że Gość w pokoju palił (zapach, niedopałki, popiół w pokoju). Zakaz palenia dotyczy również papierosów elektronicznych.
3. W obiekcie nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych ani iluminacyjnych.
4. Obiekt nie przechowuje żywności Gości ze względów sanitarno-epidemiologicznych.
5. W obiekcie nie obsługuje się osób w stanie nietrzeźwym lub pod wpływem substancji niedozwolonych.
6. Obiekt nie świadczy usług wymiany obcej waluty. Hotel może przyjąć płatność w walucie obcej (Euro, USD, Funt Brytyjski, Frank Szwajcarski), po kursie dnia uzgodnionym w recepcji.
7. Z uwagi na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych świec, grzałek i innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
8. Obiekt zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pokoju raz na 24 godziny.
9. Poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia nienaruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania, Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach obiektu i ich wyposażeniu.
10. Zakazuje się organizowania imprez w pokojach w szczególności z udziałem osób z zewnątrz (niezameldowanych) oraz prowadzenia w obiekcie akwizycji i sprzedaży obnośnej, romów kwalifikacyjnych jak również działalności hazardowej.
11. Gość odbywając pobyt w Villa Garden Kutno przyjmuje do wiadomości, że firma Villa Garden będzie wykorzystywać dane osobowe Gościa do dostarczania usług i produktów, zapewniania obsługi klienta oraz do innych określonych w Globalnej deklaracji prywatności wywieszonej w dostępnej w holu obiektu, w recepcji (ul. Zduńska 11) oraz na stronie http: www.villagarden.kutno.pl. Dane osobowe Gościa będą przesyłane i wprowadzane do jednej lub wielu baz danych administrowanych przez firmę Villa Garden, ul. Zduńska 3, 99-300 Kutno. Firma Villa Garden może udostępniać dane osobowe Gościa firmie Restauracja Jana, ul. Zduńska 11, 99-300 Kutno, w celach obsługi merytorycznej (zameldowanie, rozliczenie, wystawienie faktury, itp.). Pytania, skargi, itp. prosimy wysyłać wiadomość e-mail na adres biuro@jana.kutno.pl. lub pocztą na adres Villa Garden, ul. Zduńska 3, 99-300 Kutno. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
Wszelkie inne kwestie regulują wewnętrzne procedury hotelu.
Załącznik nr 1 do Regulaminu Hotelowego
LISTA RZECZY RUCHOMYCH W POKOJU - CENA Brutto PLN
Czajnik z tacą - 290 zł
Deska z żelazkiem - 350 zł
Kosz w pokoju - 120 zł
Kosz w łazience - 120 zł
Suszarka - 220 zł
Mydelniczka - 30 zł
Poduszka - 150 zł
Kołdra - 250 zł
Szlafrok - 180 zł
Koc - 60 zł
Ręcznik duży - 60 zł
Ręcznik mały - 30 zł
Protektor na materac - 60 zł
Pilot do TV, dekodera, klimatyzacji - 80 zł
Telewizor - 2000 zł
Dekoder - 550 zł
Lampa - 120 zł
Załącznik nr 2 do Regulaminu Hotelowego
CENNIK USUNIĘCIA SZKÓD CENA Brutto PLN
Wymiana łóżka/zagłówka - 600 - 2400 zł
Wymiana materaca - 1000 - 2000 zł
Uszkodzenie lampy w pokoju (niezależnie od rodzaju) - 300 zł
Uszkodzenie drzwi - 1300-2900 zł
Uszkodzenie mebli (porysowanie, połamanie itp.) - 500-3500 zł
Zalanie pokoju (w zależności od zalanych mebli, wykładziny) - 600-8000 zł
Wymiana wykładziny w pokoju (w zależności od zakresu) - 3000-7000 zł
Uszkodzenie umywalki w łazience - 1300 zł
Zbicie szyby (prysznic, okno, okno balkonowe) - 800 - 2500 zł
Zbicie lusterka w łazience - 300-700 zł
Zbicie/uszkodzenia lustra - 600-1200 zł
Uszkodzenie trwałe suszarki - 150 zł
Uszkodzenie trwałe żelazka - 220 zł
Zakłócanie ciszy nocnej (w zależności od zakresu) - 600-2000 zł
Zniszczenie ręczników lub pościeli - 60-250 zł/sztuka
Zbicie/Uszkodzenie lamp/obrazków w korytarzu - 50-190 zł
Uszkodzenie drzwi - 2500 zł
Usunięcie zabrudzeń fizjologicznych - w pokoju lub na korytarzu (w zależności od powierzchni) - 200-3000 zł
Uszkodzenie/uruchomienie ROP w efekcie czego uruchomienie alarmu p.poż - wycena
indywidualna w zależności od zaangażowania i wyrządzonych szkód i służb zewnętrznych.